Als het regent kan je twee dingen doen….
1 Je kan naar buiten gaan met je laarzen en een regenjas en lekker door de plassen lopen en springen. Daar word je helemaal blij van.
2. Of je kan binnen blijven en tekenen en kleuren. Vraag papa, mama of iemand anders even de kleurplaat hier onder voor je te printen, dan kan je lekker kleuren! Kleur de plaat zoals jij hem het mooist vindt! Hoeft niet binnen de lijntjes en misschien teken je er nog iets omheen!
Zet je vrolijke kleurplaat op Instagram en tag @bommelaertje, dan deel ik jouw mooie ingekleurde plaat!
Veel plezier!